Har varit ute i verkligheten i några dagar nu på en förskola här i krokarna. Ska ju inte bli förskolelärare men tycker det passar utmärkt att vikariera som det ändå. Det var ju så länge sedan jag jobbade nu, ett helt halvår och det var så roligt. Var kul att få en positiv bild av "Dagis" så man kunde byta ut den mot den redan befintliga som jag hade sedan en praktik på högstadiet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar