Subscribe to RSS feed

måndag 8 februari 2010

Feed Back


Idag har vi i Lindesberg lämnat feedback till karlstadsgruppen via Adobe Connect. Var jättekul att få lära känna lite andra människor och hoppas att vi kommer göra det igen. Det som är tråkigt med Adobe är ju att det blir lite stelare än i verkligheten när man inte känner folk så bra men det är förhoppningsvis något man lär sig att hantera.
Jag är jätteglad för de omdömen jag fick och känner faktiskt att jag fick lära mig något som var värdefullt inför kommande uppgifter. Jag har ju funderat på hur pass tydlig man är när man skriver utifrån en bok samtidigt som utifrån sitt eget huvud och känt att det kanske är lite otydligt. Samtidigt är ju jag den som inte ändrar på mig förrän någon har poängterat detta :P Det är alltid svårt att läsa det man själv har skrivit och bedöma hur tydligt skrivet det är därför uppskattar jag att vi får chansen att bli bedömda på detta sätt.

Tror också att det är jättenyttigt att vi lär oss denna svåra konst. Att kunna läsa ett arbete på ett objektivt sätt och lämna en objektiv bedömning som hjälper författaren att utvecklas. Jag tycker att Karlstad lyckades bra med denna konst.


2 kommentarer:

  1. Men glöm inte att Ni allihop har skrivit riktigt bra uppsatser, varför vi verkligen fick anstränga oss för att ens hitta något. Jag håller med dig om att det var riktigt roligt att träffas på detta sätt. Mig gav det ny spännande energi!
    Mvh Rosita

    SvaraRadera
  2. Ja jag är med supernöjd med min feedback, hade förväntat mig att bli sågad vid fotknölarna =)

    SvaraRadera