Subscribe to RSS feed

fredag 5 februari 2010

Bildspel i photostory

Självklart är det lilla Troja som får vara skådespelare när jag leker med bilder. Brukar ju göra bildspel i Moviemaker, det här var lite enklare om man bara vill göra något snabbt.

1 kommentar:

  1. åhhh vilken fin liten vovve hon är, är hon gosig? Våran samojed var så otroligt gosig, han ville jämt gosa med en =)

    SvaraRadera