Måste ju givetvis göra ett bildspel på de alla tårtorna jag har i arkivet. Detta bildspel är gjort i Moviemaker.
vilken tur.
12 år sedan
Ett kursmoment på lärarprogrammet
Måste ju givetvis göra ett bildspel på de alla tårtorna jag har i arkivet. Detta bildspel är gjort i Moviemaker.
Du är såååå DUKTIG!!!
SvaraRaderaEtt ord - imponerande!!!
SvaraRaderaJag håller med föregående talare! Jag såg en av dina tårtbilder en annan dag, men jag visste inte om det var du som hade gjort dem. Men nu såg jag i ditt senaste bildspel att det var du som var både bagare och fotograf. Helt otroligt! Ska du inte öppna din egen tårtdesignsverkstad? Med dessa fina bilder på magiska tårtverk, tror jag att du skulle få en lysande karriär även inom denna yrke!
SvaraRaderaVi ses imorgon på Adobe Connect......det ska bli spännande!
Jisses!! Vad duktig du är! Herregud,. trodde inte mina ögon! :-)
SvaraRaderaHade du inte bott så långt bort hade jag beställt av dig bums :-)
Jag har sagt det tidigare, och säger det igen. Den dagen jag gifter mig så ska jag beställa tårta av dig.
SvaraRaderaÅhh, vad underbart gott det ser ut!!!
SvaraRaderaNu blev jag så där omänskligt godissugen igen...